Monday, 9 January 2012

bila cinta tak dibalas

susah kan kalau cinta tak dibalas .. errmmmm ...

eh , kenapa aku cakap pasal cinta nie ?? ehemmm .. ada apa apa keee .. hehe

yeee .. aku dah jatuh cinta , eh , tak la jatuh cinta sangat .. just tersuka dekat someone nie ..

budak kelas aku ..

sudah dapat mendekati dia , tapi tak mampu nak luahkan apa yang terbuku kat hati nie lagi ..

ehhhh ,, dah bagi tahu laaa ( tak direct la , kias kias ) .. tapiiiiii ... tak tahu la ape respon dia , macam ok , macam tak ..

tu yang jiwa agak kacau nie .. huhu

tapi aku ni kalau cinta dibalas pun jiwa kacau jugak ..

emotional sangat !!!

udah ieka , udah .. lupakan encik R tu ..

fokus study ya .. chayok , chayokk !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...