Thursday 12 April 2012

kalau lahhh ....

kalau lah hati ini sekeras batu bata yang dah disalut dengan tar jalan ..

kalau lah otak ini macam memori kad yang ber"gb" kecil ..

kalau lah aku macam robot yang boleh sakitkan hati orang sesuka hati ..

kalau lah aku boleh untuk tidak mencintai dan menyayangi seseorang ..

kalau lah aku boleh buat dunia ni macam aku yang punya ...

kalau laaahhhh ..

tapi ..

aku manusia biasa ..

yang punya hati seperti jeli .. yang lembik .. yang rapuh ..

yang mudah resah gelisah walaupun telah menyakiti hati orang lain ..

yang tidak tegar untuk tidak menghiraukan orang sekeliling ..

yang sentiasa mengingati dan merindui walaupun pada orang yang tak sudi ..

yang sentiasa ingin berkongsi dunia ini dengan seluruh jagat ini ..

yang juga kuat merapu ..

oke , aku memang tengah merapu ! tapi yang penting aku nak nangis !!
hati aku sangat tidak tenang saat ini .. awak dan awak adalah puncanya ..
hukhukhuk . kBai .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...