Tuesday 4 September 2012

Thank You Allah

Alhamdulillah , Alhamdulillah , Alhamdulillah ..

tak sia sia usaha aku sem2 nie .. akhirnye dapat gak result yang bagi aku dah cukup membuatkan aku menangis kegembiraan .. yela , sem1 aku berakhir dengan kegagalan dan semestinye aku berharap yang sem2 nie berakhir dengan kejayaan .. even aku tak dapat dean list , tapi pointer 3.24 tu da cukup memuaskan bagi aku .. yela ,, sem2 nie jela harapan aku untuk merase pegang 3 pointer . siyes , aku tak yakin aku bole dapat pointer3 ke tak untuk sem sem depan .. sebab makin lame subjek makin susah .. aisshhh ..

Alhamdulillah syukur sangat sangat .. sekurang kurangnye aku tak mengidam dah nak dapat 3 pointer .. hahaha ! tapi ingat , perjuangan belum selesai .. pastikan anda dapat degree kelas pertama !

Insyaallah ..

ceh , gambar bajet dah grad !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...