Saturday 19 November 2011

HERO-HERO Malaya :p

Malam nie tibe-tibe rase macam nak tulis pasal kenangan-kenangan dengan hero-hero aku yang dulu . bukan ape , tadi masa lepak bilik ina , terbuka la cerita pasal CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN .. masing-masing nak yang KAYA, PANDAI, HENSEM. waahhh, teruknya. Test nak tinggi je ! .. keke . tak la ..

actually tak kesah pun kalau TAK DAPAT YANG HENSEM, asalkan SEDAP MATA MEMANDANG ..
 tak kesah juga kalau TAK KAYA, tapi biarlah RAJIN BEKERJA ..
 tak minta juga yang PANDAI macam Dr Fazley tu , cukup ADA ILMU AGAMA untuk bimbing aku nanti .. =)

Dah buka cerita pasal tu , terus merapu pasal hero masing-masing .. ina dengan ery, along n bla bla nye .. farah lak dengan hubby asan “ kite” haha .. kite oke .. tak bole bla .. nak nyebuk jugakk ! untung la farahh.. kekasih awal dan akhirrr .. kehkeh. n aku pulak dengan abg sulung, rafie, pa, n b aku .. huhu . wow , ramai nye ! haha . bese la .. gedikk kan .. huhu. bile dah tersebut name-name tu tibe-tibe rase rindu .. 

RINDU dengan abang sulung yang lembut je , tak pernah marah-marah.. haha
 RINDU nak surf makanan dengan rafie time higt table ..
RINDU nak dating dengan pa kat taman depan sekolah rendah, dating sampai muak and sampai kene jelingan maut dengan pak guard sekolah rendah tu !! haha.
 RINDU nak dengar b nyanyi lagu “ hanya padamu” secare live khas tok aku .. haha ..
 rindu gilee laahhh kat sume tu !!

rase macam nak je panggil doremon, nak pinjam mesin waktu die nak putarkan balik detik dan saat itu .. tapi impossible la .. dah tinggal kenangan pun sume tu .. masing-masing dah bahagie dengan kehidupan masing-masing .. ada yang dah jadi penyanyi, jutawan, pensyarah dan ketua bank Negara . baiklah tipu je sume tu ! haha ..


adi putra tetap dihati .. =p


mungkin korang akan cakap aku " poyo je .. macam orang lain tak penah kapel, putus .. beriya je nak cerita kat sini " kan.. kan .. kan
tapi aku punye blog, suka hati aku la .. haha . :D lagi pun setiap orang pun ade kenangan masing-masing .. and setiap orang pun nak luahkan perasaan kan .. kannn .. so , tak salah kan ? hehe .
tapi kalau korang still nak cakap aku POYO .. silakan .. aku terime je .. yang penting aku BAHAGIA .. haha..

2 comments:

mia kaftiya said...

oh, hafiz as abang sulung?? fine.. fine..

:p

ieka hafika said...

haha .. haruslaa ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...