Saturday 5 November 2011

blogger baru

weeiii .. weeiii .. eh2 , assalamulaikummm .. aiii , aku ieka , blogger baru .. aceehhh .. gedik-gedik lak kan .. haha . macam tak percaya je aku dah buat blog . dulu mia dok suruh aku buat blog, mampus aku tak nak, sekarang tergedik-gedik aku  pegi kat die suruh die ajarkan aku cara nak buat blog ni .. haha . aiisshh , aku bukan ape . sejak masuk U ni , tibe-tibe je aku terasa macam nak wat blog ni .. yela , banyak benda yang aku aku nak ceritakan. so , blog jela tempat untuk aku luahkan everything . actually , aku ade je dairy , tapi sejak zaman dah maju dengan teknologi nie , aku mula melupakan dairy-dairy aku tu .. sebabnya aku dok mengadap " muka buku" tu je .. haha . kesian kan dieorang ? tapi jangan risau , aku tetap simpan dairy-dairy aku tu sampai bila-bila , nanti aku dah kahwin aku tunjuk kat anak-anak aku .. eh , jap . tak malu ke nak tunjuk kat orang ? haha , what ever lah .. k la , da penat merapu .. fuhh , teruje sangat ni . sabar ieka sabar, simpan idea tu untuk post yang akan datang .. k daa .. kehkeh ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...