Wednesday 30 November 2011

bejoli with thegediksgurlz


after 3bulan duduk kat kedah ni , baru hari ahad hari tu aku pegi berjalan ke Alor Star .. almaklumla ..bila ujung minggu je mesti ade program .. kalau tak ade pun , ko-k mesti ade .. hangin je !! tapi hari tu , cuti awal muharam , kiteorang sewa kereta awal-awal , takot tak ade kereta sewa nanti , yela .. hari cuti kan .. mesti semua nak keluar bejoli jugak .. lebih-lebih lagi budak UUM  yang dah macam duk kat hutan amazon ni .. haha ..


baiklah , kiteorang keluar pukul 8.30 pagi .. awal kan ..? tu gara-gara excited sangat la tu nak keluar dari U nie .. haha .. destinasi pertama , kiteorang pegi Menara Alor Star .. best x ? biase je .. just tengok bumbung-bumbung bangunan yang tak berapa nak cantik tu .. haha . then , pegi shopping mall lak , Pacifik kot nama die .. abis jugak la duit aku kat situ , tapi bukan beli barang aku tau .. tapi aku beli beg sekolah untuk adik aku , Nizar .. lepas tu bekas pensel Puah and Piah .. dekat rm50 gak la duit aku habis beli barang dieorang tu .. tapi demi adik-adik , tak apa la .. puas gak sebab dapat belikan adik beg sekolah yang sangat comel .. tak sabar-sabar nak pos barang-barang tu ..  sabar ika sabar ... hehe . 


kat Alor Star sekejap je .. pas tu kiteorang pegi Jitra pulak .. time to karok !!! yeahh .. enjoy sehh , lepaskan tension .. melalak habis-habisan .. haha . jalan-jalan kejap lepas tu pegi tasik Jitra .. kat sini kiteorang naik swan besar tu , yang boleh kayuh tu .. bestttt .. tapi aku dengan Farah naik sekejap je .. sebab Swan kiteorang macam bocor .. air masuk dalam swan tu .. dah la kiteorang kat tengah-tengah tasik .. time tu memang nervous .. kelam kabut kayuh ke tebing tasik . tapi dalam hati redha jugak la .. kalau tenggelam , tenggelam la .. haha .. tapi alhamdulillah ,, selamat gak sampai ke tepi .. haha .. kelakar pun ade .. 


k lah , layan jela gambar-gambar kat bawah nie ..

posing dulu before gerak .. kehkeh

kat Menara Alor Star . kuat kot angin .. nak terbang tudung aku ..
haha

hana tajima la kononnn .. =p

dah betukar jadi hana tajimot lak ..
rimas kot ! huhu

melantak piza hut .. yummy.. yummy ..

gambar sebelum lemas ..
haha , lemas kah ??

nie ina dengan shieda ..
nie la swan nye .. comey kan ?

ni la beg dengan pencil box untuk nizar, puah and piah ..
comel kan ? :D

dari tepi lak .. comel sangat sehh !!
~abaikan mr.burney aku tu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...