Monday, 14 November 2011

benci assigment !!!

oke , siap assigment ke2 .. hureeyyyy .. tapi kannn .. aku macam tak puas hati la dengan semua assigment aku ..

siyes ! aku bodoh gile bab-bab nak buat assigment nie .. aku tak tahu nak cari maklumat kat google mcm mane .. 

nak olah bahan tu macam mane .. addooiii .. senang cerite aku tak tahu semua lahh ! kalau boleh aku nak bahan 

yang aku cari tu sebijik-sebijik macam soalan lecture nie nak. tapi .. mane nak dapat kan .. hurrmmm .. tolong 

aku .. aku da tension sangat nie .. takot kalau assigment aku tu kena reject .. asal la bebal sangat otak aku nie .. 

TOLONGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





2 comments:

mia kaftiya said...

assignment is, u read carefully and understand what the question want, then google and go through every line and paragraph that u read. Take note the isi-isi penting before you can get the answer!.

hambek kau aku merepek, grammer tunggang terbalik! huhuu.. :p

ieka hafika said...

untung la pandai wat assgment .. btw tenkiu sis ku .. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...